.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقف 20 مدال جهانی توسط جانباز مازندرانی

سيد رمضان صالح‌نژاد دارنده 20 مدال جهاني و بين‌المللي تيراندازي در فكر خداحافظي از حضور در مسابقات داخلي، بين‌المللي و جهاني است.

سيد رمضان صالح‌نژاد جانباز 70 درصد مازندران كه در عمليات ظفر سال 64 دچار ضايعه نخايي شد از سال 71 وارد دنياي حرفه‌اي تيراندازي شد.

وي در چهار پارالمپيك آتلانتا آمريكا، سيدني استراليا، آتن يونان و پكن چين حضور داشته است و20 مدال رنگارنگ جهاني و بين المللي دارد.
صالح‌نژاد در كسب مدال‌هاي مختلف اولين دوره مسابقات گوناگون از خود تبحر خاص نشان داده است كه كسب مدال طلا و نقره نخستين دوره مسابقات ارتش‌هاي جهان در انگلستان، نخستين دوره جام جهاني با كسب مدال برنز در تركيه، نخستين دوره مسابقات آزاد سوئيس با مدال طلا، نخستين دوره مسابقات جي جي كاپ كره جنوبي و كسب مدال طلا، نقره و برنز، نخستين دوره آزاد كاپ تركيه با كسب مدال‌هاي طلا و نقره بخشي از مدال‌هاي كسب شده وي است.
سيد رمضان صالح‌نژاد در تفنگ بادي 10 متر ايستاده در مسابقات گوانگجو چين موفق به كسب مدال طلا شده است.
از مجموع 10 مدال طلاي تيراندازي پنج مدال نصيب چين، چهار مدال نصيب كره جنوبي و يك مدال نصيب كاروان ما شد.

* كره جنوبي در تيراندازي حرفه‌اي‌تر مي‌شود
سيد رمضان صالح‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با فارس ضمن بيان اين مطلب كه كاروان محرم در نخستين دوره بازي‌هاي پاراآسيايي گوانگجو با كسب 27 مدال طلا، 24 نقره و 29 برنز و قرار گرفتن در رده چهارم جدول توزيع مدال‌ها قرار گرفت، گفت: در ماده 10 متر تفنگ بادي و در مرحله فينال با 4 / 104 امتياز و در مجموع با 4 / 694 امتياز به عنوان قهرماني دست يافتم و سومين مدال طلاي كاروان ايران با لطف الهي نصيب من شد.
صالح‌نژاد با تاكيد بر اينكه كره جنوبي با تاسيس فدراسيون تيراندازي معلولان قدم‌هاي بزرگي را براي حرفه‌اي كردن برداشت، گفت: در اين رقابت پارك جين هو و لي سيونگ از كره جنوبي با 7 / 691 و 3 / 687 امتياز دوم و سوم شدند.
چهره طلايي مازندران در مسابقات پاراآسيايي گوانگجو با بيان اين مطلب كه چين و كره جنوبي از مهم‌ترين رقباي ما بودند، گفت: از مجموع 10 مدال طلاي تيراندازي پنج مدال نصيب چين، چهار مدال نصيب كره جنوبي و يك مدال نصيب كاروان ما شد.
وي گفت: 23 نفر در ماده 10 متر تفنگ بادي حضور داشتند.

*تمرين مستمر و حرفه‌اي شش ماهه تا كسب مدال طلا
صالح‌نژاد با اشاره به اينكه پس از مسابقات تركيه كه در ارديبهشت ماه برگزار شده بود تمرينات فشرده و مستمر خود را براي حضور در مسابقات پاراآسيايي آغاز كردم، افزود: شش ماه تمرين مستمر داشتم و تمرينات حرفه‌اي، آمادگي جسماني، روان‌شناسي و تغذيه نيز به‌صورت حرفه‌اي مورد نظر بود.
وي در پاسخ به خبرنگار فارس درباره عدم كسب مدال در رشته‌هاي درازكش و خفيف، گفت: تمريني در اين رشته‌ها انجام نداده بودم و انتظار مدالي را هم در آن نداشتم و همه توانم را براي كسب مدال در رشته ايستاده جزم كرده بودم.

* آخرين حضورم به عنوان تيرانداز در مسابقات ليگ
صالح‌نژاد با تقدير از ورزش دوستان و مشوقان گفت: از آنجايي‌كه مسابقات ليگ تيراندازي كشور در حال انجام است و من عضو تيم تيراندازي جانبازان و معلولان صدرا زيراب هستم آخرين حضورم در مسابقات تيراندازي ليگ خواهد بود.
وي افزود: پس از مسابقات بهمن ماه ليگ تيراندازي كشور سلاح را بر زمين خواهم گذاشت و به انتقال دانش و تجربه به علاقمندان اقدام خواهم كرد.

*برنامه ريزي مسئولان براي مسابقات پارآسيايي گوانگجو قابل تقدير است
صالح‌نژاد با تقدير از رئيس جمهور، سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني و خسروي وفا رئيس فدراسيون جانبازان و معلولان گفت: برنامه‌ريزي و اقدامات مسئولان براي مسابقات پاراآسيايي گوانگجو مناسب و قابل تقدير است.
وي با اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي انجام گرفته در رشته تيراندازي جانبازان و معلولان كشور، آينده اين رشته ورزشي را اميدوار‌كننده توصيف كرد.
قهرمان طلايي مسابقات گوانگجو شور و شوق و تشويق‌هاي سوادكوهي‌ها را از مشوق‌هاي خود براي كسب افتخار توصيف كرد و گفت: خوشحاليم كه با كسب بهترين نتيجه ممكن در تيراندازي ايستاده به وطن بازگشتم و نتيجه تشويق‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي مناسب را دادم.

*خط پايان صالح‌نژاد با وقف به اتمام رسيد
وي با احداث باشگاه فرهنگي ورزشي صالح زيراب آن را وقف عام كرد و با سرمايه‌گذاري شخصي كه با پس انداز مدال‌ها و هداياي ورزشي خود انجام داده بود اين مركز فرهنگي ورزشي را در اختيار جوانان شهر قرار داده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

طالاعات 3 دي 1389
مطمئنید با راه اندزای باشگاه بدنبال اعمال خیر است یا شاید چیز دیگه ؟ من که یه چیزه دیگه در امورد این فرد شنیدم که واقعا برای هرچی جانباز ناراحت شدم
رضا 6 دي 1389
سید رمضان صالح نژاد با یک کلیه بیمار و با ده ها عمل جراحی سخت که انجام داده الان به زندگی خودش ادامه می دهد.شما می فرمایید که شنیدید شاید به دنبال کارهای غیر خیر خواهانه باشد اما ما دیدیم و می بینیم که ایشان به فکر جوانان شهرش است.اگر باشگاه صالح خودش را وقف نمی کرد و استفاده مادی می کرد که اشکالی نداشت.منصف باشیم و خداو پرسش و پاسخ قیامت را به یاد داشته باشیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.